
Omschrijving
Iedereen die op de huisartsenpraktijk werkt, kent ze wel: die patiënt die heel boos doet aan de telefoon, de patiënt die zo zeurt aan de balie, die manipulatieve patiënt die altijd direct de huisarts wil spreken. In deze training leren doktersassistenten op effectieve manier om te gaan met deze ‘lastige’ patiënten.
Doel
In deze training leer je:
- ‘lastig’ gedrag te herkennen en interpreteren
- effectiever om te gaan met je eigen gedrag in moeilijke situaties
- escalaties van moeilijk gedrag te beperken en voorkomen
Docenten
Sandra Brand – trainer in triage en communicatie, en daarnaast werkzaam als triagist & SOH bij coöperatieve huisartsenpost Midden-Holland
Leonie Slingerland – trainer in triage en communicatie, en daarnaast werkzaam als triagist & SOH bij coöperatieve huisartsenpost Midden-Holland
Programma
17.30 uur |
inloop met warme maaltijd |
|
18.00 uur |
start scholing |
|
19.30 uur |
Pauze |
|
21.00 uur |
einde scholing |
Locatie: Belder 2-4
Datum: 10 juni 2025
Let op: mocht je niet mee willen eten, laat dit dan ajb weten via scholing@hcwb.nl.
Locatie:
- Huisartsencoöperatie West-Brabant
- Belder 2
- 4704 RK Roosendaal
Parkeergelegenheid beschikbaar aan de voorzijde van het gebouw, aan de achterzijde zijn ook parkeerplaatsen beschikbaar.